.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرنوشت كمك 100ميليوني ساخت مركز نمايشگاهي در مازندران

پرداخت تسهيلات بلاعوض براي راه‌اندازي نمايشگاه بين‌المللي نتيجه نداده است

 رئيس سازمان بازرگاني استان مازندران گفت: محل دائمي نمايشگاه بين‌المللي استان مازندران در شهرستان قائم شهر است و مجريان بخش خصوصي، 100 ميليون تومان تسهيلات بلاعوض براي راه‌اندازي اين نمايشگاه دريافت كرده‌اند، اما هنوز سرنوشت اين نمايشگاه مشخص نيست.    
 
قنبر رهي، صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره عملكرد سازمان بازرگاني در تعطيلات نوروزي اظهار داشت: مازندران با هدف كنترل بازار، 770 كاميون پرتقال را به ميزان 7 ميليون و 744 هزار كيلوگرم به 21 استان كشور ارسال كرده است.
وي افزود: يك ميليون و 846 هزار كيلوگرم نيز كالاهاي اساسي مورد نياز استان از جمله شكر، قند، برنج، روغن و مركبات در سراسر استان توزيع شده است.  رئيس سازمان بازرگاني مازندران با اشاره به عمليات طرح نوروزي امسال افزود: با تشكيل كار گروه‌هاي تخصصي از ظرفيت و نيروي انساني، يك هزار و 410 نفر / روز در مدت يك ماه نظارت نوروزي استفاده شده است.
رهي ادامه داد: در همين مدت از 16 هزار و 598 واحد اقتصادي استان بازرسي شده و يك هزار و 709 واحد متخلف شناسايي و به هيئت‌هاي رسيدگي به تخلفات صنفي و تعزيرات حكومتي معرفي شده‌اند.
وي از كاهش حدود 25 درصدي قيمت انواع كالاهاي اساسي در امسال خبر داد و خاطرنشان كرد: قيمت انواع ميوه و آجيل و خشكبار به ترتيب 25 و 20 كاهش داشته است.(
fars)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.